3. 4. 2015

mydlo Rumanček a nechtík s medom a kozím mliekom

(17) 05. 12. 2014



Do tohto mydla som dala samé dobroty, ktoré ho robia jemným, vhodným pre ľudí s citlivou pokožkou, kožnými problémami a tiež vhodné aj pre deti. Mydlá som ponechala nahé, také sa mi páčia, a mnohokrát ich leštila, leštila, ...... stále vo vás ostáva pocit, že to chce viac, že to nestačí. Pečiatku som radšej nedávala, aby ostalo čisté a nevinné, hodvábne na dotyk.
Do klasickej formy robím hmotu zo 650 g olejov(≈ 1 kg hmoty; závisí koľko % vody z hmotnosti olejov použijem), teraz som urobila z 900 g, chcela som urobiť pár malých mydiel Kitty, deťom pre radosť.
V žiadnom prípade som nechcela dopustiť, aby sa pri gélovej fáze spálil med, či cukor obsiahnutý v mlieku a mydlo prišlo o časť skvelých vlastností, preto veľká forma putovala na pár hodín do mrazničky a silikónová s malými mydielkami do chladničky.
V mydle som nepoužili silice, ani kozmetickú vôňu.
 
klikni na zväčšenie
vyrobené z
olivový olej extra virgin bio, kokosový olej extra virgin bio, palmový olej, slnečnicový olej extra virgin bio,  mandľový olej, bambucké maslo bio, macerát kvetov rurmančeka pravého(v zmesi olejov: zo sladkých mandlí, avokádový, z marhuľových jadier), macerát kvetov nehtíka lekárskeho(olivový olej extra virgine bio), ricínový olej, kyselina stearová, čerstvé kozie mlieko, rumančekový odvar, repkový med, hydroxid sodný, vitamín E

Made with organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, organic Cocos Nucifera (Coconut) Oil, organic Elaeis Guineensis (Palm) Oil, oarganic Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, organic Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, chamomilla flowers(Flos chamomillae) infused in blend of oils: Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil), calendula flowers(Flos calendulae) infused in organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Stearic Acid, fresh goat milk, chamomille infused water(tea), raw rape honey, sodium hydroxide, tocopherol
 
tieto som neleštila
klikni pre zväčšenie
zhodnotenie
Mydlo vďaka použitým surovinám má výborné vlastnosti. Je jemné, krémové, príjemné na dotyk. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára