24. 1. 2015

mydlo Relax

(5) 30. 07. 2014

Mydlo so zmesou pačuli, levandule a grapefruitu evokuje príjemné pocity, ktoré umocňujú kĺzavosť mydla a jeho jemné a stabilné bublinky.

V deň, keď som sa na mydlo chystala, kúpila som obrovskú kyticu rôznofarebných statíc a bolo rozhodnuté, o farbe a dizajne rozhodli za mňa. Zložením mydla som sa inšpirovala obľúbeným receptom od Mini. Vďaka, Mini, že si sa oň s nami podelila.

vyrobené z
olivový olej extra virgin bio, kokosový olej extra virgin bio, ryžový olej extra virgin bio, kakaové maslo, ricínový olej, hydroxid sodný, cukor, soľ, ultramaríny, oxid zinočnatý, zmes esenciálnych olejov z pačuli, levandule a grapefruitu

Made with organic olive oil, organic coconut oil, organic rice bran oil, cocoa butter, castor oil, sodium hydroxide, ultramarines, zinc oxide, sugar, salt,  essential oil of patchouli, lavender and grapefruit

zhodnotenie
Veľmi príjemné mydlo, ako som vyššie spomínala, krásne kĺže po pokožke, myslím, vďaka ryžovému oleju. Nabudúce by som o niečo ubrala z modrého ultramarínu. Na to, že som prvýkrát použila túto techniku zdobenia, celkom spokojnosť.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára