7. 4. 2015

Problematická pleť a akné 6x

(8) 21. 12. 2014

Ako darček pod vianočný stromček som vyrobila rad produktov pre každodennú starostlivosť na citlivú aknóznu pleť.  V rámci možností som sa snažila vybrať suroviny, ktoré pomôžu pleť vyčistiť a dezinfikovať, redukovať tvorbu mazu, potláčať zápal a pleť hydratovať. Inšpiráciou mi bola AZ.

krok 1
čistenie
Čistiaca báza na problematickú pleť a akné
Ako základ som použila neutrálnu čistiacu bázu, ktorá obsahuje len rastlinné zložky, v drvivej väčšine bio.
zloženie
hydroláty – damascénska ruža, lipa a verbena, rastlinný glycerín, minerálna voda z Pyrenejí, povrchovo aktívne látky a konzervant rastlinného pôvodu; do neutrálnej bázy pridané silice – citrón, tea tree, eucalyptus

krok 2
hydratácia
Pleťová voda pre rozjasnenie pleti
zloženie
hydrolát tymián, minerálna voda, Provitamín B5(D-Panthenol), kozmetické aktíva Algo'Zinc a intenzívny hydratačný komplex, konzervant

krok 3
denný krém
Hydratačný krém na pleťové problémy
hydrolát tymián, olej Kalahari melon, kozmetické aktívum Algo'Zinc, esenciálne oleje – tea tree, bergamot, muškátová šalvia, levanduľa(Lavandula angustifolia Miller), vitamín E, provitamín B5(D-Panthenol), emulgátor, konzervant

krok 4
nočný krém
Starostlivosť o kožné problémy
zloženie
hydrolát tymián bio, rastlinný olej Nigella bio, kozmetické aktívum Algo'Zinc, vitamín E, provitamín B5(D-Panthenol), esenciálne oleje – geranium, muškátová šalvia, levanduľa(Lavandula angustifolia Miller), tea tree, pomaranč, emulgátor, konzervant

krok 5
roll-on Proti nedokonalosti pleti
zloženie
rastlinný olej Nigella bio, esenciálne oleje – tea tree, levanduľa(Lavandula angustifolia Miller), citrón, vitamín E

krok 6
pleťová maska
Anti-akné maska „Vôňa juhu“
zloženie
jemný zelený íl montmorillonite, hydrolát tymián bio, rastlinný olej Nigella bio, esenciálne oleje – levanduľa(Lavandula angustifolia Miller), citrón, pačuli, konzervant

klikni pre zväčšenie
zhodnotenie
Obdarovaná bola darčekom milo prekvapená a veľmi potešená, čo mňa teší ešte viac. A čo je najdôležitejšie, s výrobkami je spokojná a tak pokračujem, niektoré zložky som zamenila, napr. mi chýbal olej Nigella(čierna rasca), niektoré zložky pribudli, ....... ale o tom neskôr, keď príde na nich rad.
klikni pre zväčšenie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára