28. 1. 2015

mydlo Včielka

(6) 21. 08. 2014


    
Na mydlo s kozím mliekom som sa veľmi tešila. Obsahuje vitamíny, proteíny, množstvo stopových prvkov, minerálov, bielkoviny a laktózu. Skvele hydratuje, zvláčňuje a upokojuje. Mlieko pridáva mydlu na krémovitosti a cukor obsiahnutý v mlieku na pene, ktorú med ešte umocňuje.
Mydlá s obsahom kozieho mlieka sú dostatočne jemné pre deti, ideálne pre ľudí s citlivou pokožkou a kožnými problémami.
Dva mesiace som na slnku macerovala rumanček a nechtík a tak som ich pridaním do mydla chcela z neho umocniť blahodarný pocit. Med, ako prírodné zvlhčovadlo, s množstvom vitamínov, stopových prvkov kvalitatívne vlastnosti mydla ešte umocňuje.  

Klikni na zväčšenie
vyrobené z 
olivový olej extra virgin bio, kokosový olej extra virgin bio, ryžový olej extra virgin bio,, bambucké maslo bio, kakaové maslo, ricínový olej, macerát kvetov rumančeka pravého(v zmesi olejov: zo sladkých mandlí, avokádový, z marhuľových jadier), macerát kvetov nechtíka lekárskeho(olivový olej extra virgine bio), čerstvé kozie mlieko, hydroxid sodný, med, oxid zinočnatý/CI 77947

Made with organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, organic Cocos Nucifera (Coconut) Oil, organic Oryza sativa (Rice Germ) Oil, organic Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Ricinus Communis Seed Oil, chamomilla flowers(Flos chamomillae) infused in blend of oils: Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil), calendula flowers(Flos calendulae) infused in organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, fresh goat milk, sodium hydroxide, honey, zinc oxide/CI 77947

Kozie mlieko som použila zamrznuté a nádoba s ním bola vložená vo veľmi chladnom vodnom kúpeli s množstvom ľadu. Hydroxid som sypala vo veľmi malých dávkach, postupne, medzi každou počkala, kým luh vychladne a tak sa mi teplotu podarilo udržať pod 45 °C. Mlieko ostalo krásne biele, farbu mydla ovplyvnili len maceráty rumančeka a nechtíka. Oleje s luhom zmiešavane pri 30 °C, hmota vláčna, krémová. Gélovej fáze som sa chcela za každú cenu vyhnúť, preto mydlo trávilo 2 hodiny v mrazničke, následne 11 hodín v chladničke.
 
Klikni na zväčšenie

zhodnotenie
Mydlo je veľmi príjemné, jemne hladí pokožku a tiež ju aj jemne čistí. Pôsobí ako vláčny krém na pokožke. Som s ním veľmi, veľmi spokojná. A čo je najdôležitejšie, že tí, pre koho som ho s láskou robila, zdieľajú moje nadšenie. 

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem.:-) Na mojom blogu je to úplne prvý komentár, hádam sa niekto ešte pridá, nerada sa sama so sebou rozprávam;-)

      Odstrániť