4. 2. 2015

mydlo Antúria s ílmi a hodvábom

(8) 21. 09. 2014


     
Po predchádzajúcej dobrej skúsenosti som sa rozhodla znovu použiť íl, ktorý mydlu dáva sklz a čistiace vlastnosti. Ešte keď som robila mydlo Včielka, okrem včielok som vyrobila ruže a antúrie, tie sa mi k tomuto mydlu hodili najviac.  Pri ich výrobe som mala len hmlistú predstavu v akom mydle ich použijem, nechcela som to uponáhľať, radšej nechala všetko dozrieť.
 
Klikni na zväčšenie
zloženie
Rovnaké ako v mydle s ílmi s vôňou zeleného čaju a mäty, naviac obohatené bambuckým maslom, troškou cukru a soli, hodvábom, kaolínom, ružovým ílom, ZnO, spirulinou.  Zmes esenciálnych olejov som pripravila o týždeň skôr, aby sa „zasnúbili“ základné tóny santalového dreva so srdcom ho-sho, levandule, citrónovej trávy a vrchnými tónmi graperfruitu a sladkého pomaranča. Vôňa je mäkká a teplá, z pozadia presvitá svieži nádych trávy, citrusov a jemnej levandule. Hodvábne mydlo hladí a hebká krémová pena mu pridáva na luxuse.

Made with organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, organic Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, organic Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ricinus Communis Seed Oil, sodium hydroxide, french superfine rose clay(illite & kaolin), french white clay(kaolin), spirulina(arthrospira platensis), zinc oxide/CI 77947, silk tussah, essential oils ho-sho(Cinnamomum camphora), sandalwood west indies(amyris balsamifera), lavender(Lavandula angustifolia), Lemongrass oil West Indian(Cymbopogonis citrati aetheroleum), grapefruit oil(Citri paradisi aetheroleum), sweet orange oil(Aurantii dulcis aetheroleum)
 
Klikni na zväčšenie
zhodnotenie
S kvalitatívnymi vlastnosťami mydla som veľmi spokojná, nemám mu čo vytknúť .......... predsa len, skoro som zabudla, neustrážila som sodný prach, to je, aspoň z môjho pohľadu, jeho nedostatok. Možno to bude znieť divne, na niektorých mydlách sa mi celkom páči, neskôr pri vianočnom mydle sa k tomu vrátim. 
Určite by sa mu na vzhľade dalo niečo vytknúť, veď je to len moje ôsme mydlo v poradí. Ja na sebe popracujem, chce to však prax, skúsenosti sú nenahraditeľné. Často však mydliť nemôžem, je to len môj koníček, a dosť nákladný, rada však pri tom relaxujem ....... kto len tie všetky mydlá zmydlí?!


Klikni na zväčšenie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára