16. 3. 2015

mydlo Japonská slivka so zeleným čajom

(13) 04. 11. 2014


Veľmi som sa na toto mydlo tešila, prvýkrát som skúšala lievikovú techniku. Dokonca mi manžel vyrobil aj výborného pomocníka. Potrebovala som dosiahnuť stredne ľahkú stopu, z čoho som trochu mala obavy kvôli vôni, ako v stope zareaguje. Kvôli tomu som radšej miešala len metličkou, iba na záver pár „výbuchov“ mixérom. Celkom sa zadarilo, len ku koncu predsa len hmota trochu zhustla, postupné nalievanie mi trochu dlhšie trvalo, ale šlo to v pohode. Tiež som potrebovala namiešať slivkovú farbu. Myslím, že sa celkom vydarila, však? Je zo zmesi ultramarínov, modrého a fialového, aj červeného oxidu. Ešte som použila oxid zelený, ZnO a štipku zlatej sľudy s čiernym oxidom. Vôňa japonskej slivky, napriek obavám ako v stope zareaguje, bola jednoznačná voľba. Tomu som vlastne prispôsobila aj dizajn mydla. Zelený čaj dodal slivkovej vôni sviežosť, veľmi dobre sa tieto dve vône snúbia.

klikni pre zväčšenie

vyrobené z
olej kokosový extra virgin bio, olej palmový, olej olivový extra virgin bio, olej slnečnicový extra vigin bio, olej repkový, olej ricínový, bambucké maslo bio, avokádový olej, jojobový olej, destilovaná voda, hydroxid sodný, minerálne pigmenty, sľuda, hodváb tussah, kyselina mliečna, vitamín E, panthenol, kozmetická vôňa

Made with organic Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, organic Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, organic Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, distiled water, sodium hydroxide, mineral pigments, mica, silk tussah, lactic acide, tocopherol, panthenol, fragrance


klikni pre zväčšenie

zhodnotenie
Mydlo má jemné, nadýchané bubliny, hodvábny sklz a veľmi peknú vôňu.

stojan na lievikovu techniku
klikni pre zväčšenie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára