15. 3. 2015

Mydlo Vianočné s ílmi a hodvábom

(11) 16. 10. 2014


Vianoce boli čoskoro za dverami a ja som s vianočnými mydlami meškala. Mala som v pláne dva. Pri prvom som sa rozhodla použiť moje obľúbené íly, na zvýraznenie farby aj štipku oxidov. Rada používam hodváb v mydle. Obsahuje proteíny, minerálne látky, vosk a tuk, dáva mydlu hladkú, bohatú krémovú penu a saténový pocit. A aby toho nebolo málo, mydlo som obohatila vitamínom E, panthenolom a kyselinou mliečnou.

klikni pre zväčšenie

Ozdoby som vyrobila o dva týždne skôr, farbila som ich oxidmi.

tesne po naliatí do formy
klikni pre zväčšenie
Mydlo prešlo gélovou fázou, 3 hodiny strávilo v rúre pri 50 °C. 
 
klikni pre zväčšenie
vyrobené z
olivový olej extra virgin, kokosový olej, hovädzí loj, olej z hroznových jadier olej, ricínový olej, avokádový olej, bambucké maslo, destilovaná voda, hydroxid sodný, hodváb tussah, kyselina mliečna, panthenol, vitamín E, oxid zinočnatý/CI 77947, francúzsky íl ružový, francúzsky íl zelený Montmorillonite, taliansky íl červený, marocký íl Rhassoul, oxid žltý, oxid červený,  kakao, zmes esenciálnych olejov(litsea cubeba, citrónová tráva, amyris - západoindický santal, niaouli, levanduľa, pomaranč)

Made with organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, organic Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Tallow Beef(Sodium Tallowate, Adeps Bovis), organic Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil,, distiled water, sodium hydroxide, silk tussah, lactic acide, panthenol, tocopherol, oxide zinc/CI 77947, french superfine rose clay(illite & kaolin), french superfine green Montmorillonite clay(smectite), italian superfine red clay,  Montmorillonite, french red oxide/CI 77491, french yellow oxide/CI 77492, cocoa powder, essential oils Litsea cubeba fruit oil(Litseae cubebae aetheroleum), Lemongrass oil West Indian(Cymbopogonis citrati aetheroleum), Sandalwood west indies(amyris balsamifera), niaouli(Melaleuca quinquenervia cineolifera), lavender(Lavandula angustifolia), sweet orange oil(Aurantii dulcis aetheroleum)

Zvýšila sa mi mydlová hmota na jedno väčšie mydlo, ktoré som ozdobila antúriou, ešte mi ich zopár ostalo z tohto mydla.
 
klikni pre zväčšenie
zhodnotenie
Mala som inú predstavu o výzore mydla, mali byť viditeľné jednotlivé vrstvy ílovej hmoty, tie sa mi však zliali do jednej farby, len sem – tam presvitá iná farba ako hnedá. Možno na budúce sa to viac podarí. Mydlu to však na kvalite  neuberá a prítomnosť hodvábu dáva luxusný pocit. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára